vineri, 5 mai 2017

Viitorul e aici

28.04.2017. Cluj. Intersectia strazilor Constantin Brancusi cu Delavrancea. Masini multe, nimeni nu te lasa sa intri pe strada principala. Pentru sufletul meu trag aer in piept si imi spun sa astept, sa nu injur pe nimeni ca se va elibera in curand. Si se pare ca universul a dorit sa imi spuna cate ceva: din vale venea un barbat la costum, pe un fel de roata alba. Pur si simplu am ramas fascinata si nu am apucat sa fac nici o poza. Stiti filmele acelea futuriste unde vehiculele sunt desprinse din imaginatia noastra si au leduri drept luminite? Asa mi s-a parut si acel moment. 
Pentru mintea mea am inceput sa caut ce fel de vehicul ar putea sa fie. La cautarea mea de "vehicul futurist", prietenul nostru de nadejde Google mi-a returnat un site: Wheel-e. Am intrat si intradevar ceea ce vazusem avea un nume: Ninebot One ( By Segway). Eram super incantata si am inceput sa citesc mai departe si am vazut ca sunt foarte multe schimbari fata de copilaria mea, nu de alta dar eu am avut o trotineta pe care am upgradat-o la o bicicleta. 
Daca va uitati la poza de sus veti vedea ceva ce pare a fi o bicicleta. Desi imi place cum ganditi, aceasta este o bicicleta electrica. Da, ce se mai povestim de Ninebot One care parca ca e desprins dintr-o alta realitate, cand pe noi si o bicicleta ne poate pacalii.

Daca ne uitam putin pe langa noi vedem copii de 6-7 ani cu hoverboard-uri ( stiu si cum se pronunta, si cum se conduce) . E un moment in care tristetea si fericirea se imbina, adica suntem bucurosi ca generatiile viitoare vor stii mai mult decat stim noi si suntem tristi ca noi parca nu mai putem tine pasul. Noroc ca sunt altii pasionati de aceste tehnologii si ni le explica si noua. De pe situl celor de la Wheel-e am aflat foarte multe informatii utile si despre trotinete electrice ( va propun un articol separat pe acest subiect) si am aflat termeni noi : "transportatoare personale". Pentru corpul meu, posibilitatea unui astfel de transportator personal, este foarte buna: adica pot sa imi lucrez mai multe grupe de muschi in timp ce "sunt transportata" , asta intorcand capetele tuturor pe strada.

Poate lucrul cel mai surprinzator au fost preturile si faptul ca pe Wheel-e se gasesc si piese de schimb. Pretul celor 2 produse mentionate in paragrafele anterioare este ...( drum roll) sub 1000 de euro : adica bicicleta este momentan 3800 de ron si "rotita" 3300 de ron. Mi se pare o afacere foarte buna sa te poti deplasa in voie prin oras, fara sa mai fi "blocat" intr-o singura pozitie in masina.

Va invit sa imi spuneti parerile voastre despre Wheel-e si produsele lor.
Cu drag,
Di

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu